blestemat sa fie banul

Vino mama pe acasa
Sa-ti arat gradina noastra
Sa-ti vezi casa instrainata
Si fintina de la poarta
Sa ma vezi cum am crescut
Ca nu m-ai vazut de mult.
Vino mama pe acasa
Sa-ti arat ograda noastra
Sa-l vezi pe taicuta-n prag
Te asteapta cu dor si drag
Sa vezi prispa invechita
Si poarta cea ruginita.
Drumul e inzapezit
Tu maicuta n-ai venit
Blestemat sa fie banul
Caci doar el distruge omul
Cum maicuta sa-ti m-ai cint
Inimioara sa-ti alint
Sa ma auzi din departare
Sa-mi vezi dorul la picioare
Sa te-ntorci maicuta acasa
La al tau scaun la a ta masa.
Vino mama ca te astept
Am un gol mare in piept
Vino ca avem de toate
Nu mai sta in strainatate
Ca la casa nu-i stapina
Si pe tata il ride lumea
Te-a lasat si ai plecat
Iar tu l-ai instrainat
Ai instrainat tot neamul
Blaestemat sa fie banul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

despre cel ce scrie

Nascuta din pofta dragostei si pasind pe carari mai luminoase...am devenit alintutul parintilor.Port un nume de raza si am mereu ochii plini de noi innaripari.As vrea ca sa-mi impartasi cu voi gindurile ce le redau prin rinduri.
Ma numesc Mariana si sper ca aceste picaturi de cuvinte sa va inmoaie firea si sufletul!